Szakmai regisztráció esetén, számos termék kedvezménnyel! Tájékoztató a "Hírek" menüpontban!

Áruház használata (ÁSZF)

 

REGISZTRÁCIÓ


A vásárlás megkezdéséhez be kell regisztrálni az oldalra.

Ezt a főmenű "Regisztráció" menüpontjában teheti meg.

A regisztráció során a * -gal jelőlt mezők kitőltés szükséges a sikeres regisztrációhoz.

FONTOS!

Saját és aktív email címet adjon meg a regisztráció során, mert erre az email címre fogunk küldeni Önnek minden visszajelzést megrendeléseivel kapcsolatban!

Feltétlenül mobil telefonszámot adjon meg, mert erre a számra küljük sms-ben a csomaginformációkat, továbbá erre a telefonszámra küldi meg mind az MPL, mind a Pick Pack Pont az átvételi csomaginformációkat!

A regisztráció során, feltétlenül helyesen töltse ki a szállítási nevet, címet, mert az Áfá-s számlát csak így tudjuk maradéktalanul kiállítani!

Sok esetben probléma, hogy a vásárló, a regisztráció során becenevet ad meg magáról - vagy csupán a keresztnevét, ill. csak közterület nevét írja be szállítási cím gyanánt, de a megnevezés (utca, tér stb.) már elmarad.

 

A regisztráció során megadott adatok később változtathatóak. A megadott számlázási cím alap helyzetben a szállítási cím is (de a szállítási cím minden rendeléskor külön módosítható).

Egy telefonszám megadása kötelező, ha lehet mobil telefonszámot adjon meg a könnyebb és gyorsabb kommunikáció miatt.

A regisztráció elküldése után egy e-mailt fog kapni a megadott email címre, benne a regisztrációs adatokkal! Kérem őrizze meg ezt a levelet! Amennyiben a levél nem érkezik meg néhány órán belül, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!

ADATOK MÓDOSÍTÁSA
A regisztráció során megadott adatokat Ön a későbbiekben tudja módosítani. Ezt úgy tudja megtenni, ha bejelentkezik (jobb felső sarok) a webáruházba. Ekkor  megjelenik a "Regisztrációs adataim"gomb, erre rákattintva módosíthatja a "Fiók adatait".

 

Rendelés feladása / ellenőrzése / lemondása

Rendelés feladása:
Miután kiválasztotta a megfelelő termékeket és úgy döntött, hogy nem kíván további termékeket vásárolni, menjen a kosár tartalmához. ("Kasszához" gomb). Itt ellenőrizheti/módosíthatja a kiválasztott termékeket, mennyiségeket. Ezután kattintson a "Tovább" gombra, így tovább léphet a szállítási mód megadásához.

Válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot, majd válasszon a kiszállítási módok közül. Itt találja a hozzájuk tartozó rövid leírást és a szállítási mód díját is. Pick Pack Pont szállítási módot választva további választási lehetőségek jelennek meg ahol lenyilló ablakokban ki kell választania a Megye, Város, Cím mezőket. 
A következő lépésben frissítheti a regisztrációkor megadott számlázási címet, illetve kiválaszthatja a szállítási címet (ami alap helyzetben a számlázási címmel megegyezik).
Ha ellenőrizte/megváltoztatta az adatokat és mindent megfelelőnek talál, kattintson a " Megrendelés véglegesítése" gombra. Itt bármilyen megjegyzést fűzhet megrendeléséhez,  amelyet a megrendelésével együtt feldolgozok.

Amennyiben minden rendben volt, hamarosan kapni fog egy automatikus visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, amiben minden megadott adat szerepelni fog. Ez azt jelenti, hogy a rendelése megérkezett hozzánk és  hamarosan feldolgozom azt.
A rendelés feldolgozásáról Ön értesítést fog kapni e-mailben, vagy telefonon (alap helyzetben 30 percen belül, de legkésőbb 24 órán belül - kivéve hétvége és ünnepnapok).

Rendelés lemondása:
Elállás joga, módja, következményei

Amennyiben Ügyfél a termék házhozszállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 14 napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet rendelkezik.
Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, bontatlan, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia Szolgáltató címére.
Az áruházüzemeltető kizárólag új állapotú (sérülésmentes, bontatlan, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia (saját költségre). Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 14 naptári napon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi visszajuttatásáról (max. 14 nap).
Elállás esetén az üzemeltető követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Az üzemeltető portós postai csomagokat, technikai okokból nem tud fogadni. Kérjük, hogy a termékeket minden esetben valamely futárszolgálattal, vagy üzemeltetővel történt előzetes egyeztetés után, más módon szállíttassa vissza.
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, az üzemeltető kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 5 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

Letölthető nyilatkozat

Rendelés teljesítése / fizetés
A rendelésére küldött visszaigazolásban megadott szállítási határidőn belül Ön meg fogja kapni a megrendelt termékeket.
Ha bármi fennakadás lenne, telefonon fogjuk keresni Önt.
Kiszállítás előtt elektronikus úton értesítjük a csomagfeladás napjáról! 

 

 

Áruházunkban hűségpont rendszer működik!

Vásárlásai után a termékeknél és a kosárban feltüntetett mennyiségű hűségpontot kap. Ezeket a pontokat később levásárolhatja.