Regisztráljon szakmai partnerünkként! Fodrászok, kozmetikusok, masszőrök, s minden felhasználónk, aki a szépségipar területén dolgozik, kedvezménnyel vásárolhatja meg az általunk forgalmazott termékeket! Bővebb tájékoztatás a "Hírek" menüpontban

---Áruház használata---

 

REGISZTRÁCIÓ


A vásárlás megkezdéséhez be kell regisztrálni az oldalra.

Ezt a főmenű "Regisztráció" menüpontjában teheti meg.

A regisztráció során a * -gal jelőlt mezők kitőltés szükséges a sikeres regisztrációhoz.

FONTOS!

Saját és aktív email címet adjon meg a regisztráció során, mert erre az email címre fogunk küldeni Önnek minden visszajelzést megrendeléseivel kapcsolatban!

Feltétlenül mobil telefonszámot adjon meg, mert erre a számra küldjük sms-ben a csomaginformációkat, továbbá erre a telefonszámra küldi meg mind az MPL, a Foxpost és a Pick Pack Pont az átvételi csomaginformációkat!

A regisztráció során, feltétlenül helyesen töltse ki a szállítási nevet, címet, mert az Áfá-s számlát csak így tudjuk maradéktalanul kiállítani!

Sok esetben probléma, hogy a vásárló, a regisztráció során becenevet ad meg magáról - vagy csupán a keresztnevét, ill. csak közterület nevét írja be szállítási cím gyanánt, de a megnevezés (utca, tér stb.) már elmarad.

 

A regisztráció során megadott adatok később változtathatóak. A megadott számlázási cím alap helyzetben a szállítási cím is (de a szállítási cím minden rendeléskor külön módosítható).

Egy telefonszám megadása kötelező, ha lehet mobil telefonszámot adjon meg a könnyebb és gyorsabb kommunikáció miatt.

A regisztráció elküldése után egy e-mailt fog kapni a megadott email címre, benne a regisztrációs adatokkal! Kérem őrizze meg ezt a levelet! Amennyiben a levél nem érkezik meg néhány órán belül, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!

ADATOK MÓDOSÍTÁSA
A regisztráció során megadott adatokat Ön a későbbiekben tudja módosítani. Ezt úgy tudja megtenni, ha bejelentkezik (jobb felső sarok) a webáruházba. Ekkor  megjelenik a "Regisztrációs adataim"gomb, erre rákattintva módosíthatja a "Fiók adatait".

 

Rendelés feladása / ellenőrzése / lemondása

Rendelés feladása:
Miután kiválasztotta a megfelelő termékeket és úgy döntött, hogy nem kíván további termékeket vásárolni, menjen a kosár tartalmához. ("Kasszához" gomb). Itt ellenőrizheti/módosíthatja a kiválasztott termékeket, mennyiségeket. Ezután kattintson a "Tovább" gombra, így tovább léphet a szállítási mód megadásához.

Válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot, majd válasszon a kiszállítási módok közül. Itt találja a hozzájuk tartozó rövid leírást és a szállítási mód díját is. Pick Pack Pont szállítási módot választva további választási lehetőségek jelennek meg ahol lenyilló ablakokban ki kell választania a Megye, Város, Cím mezőket. 
A következő lépésben frissítheti a regisztrációkor megadott számlázási címet, illetve kiválaszthatja a szállítási címet (ami alap helyzetben a számlázási címmel megegyezik).
Ha ellenőrizte/megváltoztatta az adatokat és mindent megfelelőnek talál, kattintson a " Megrendelés véglegesítése" gombra. Itt bármilyen megjegyzést fűzhet megrendeléséhez,  amelyet a megrendelésével együtt feldolgozok.

Amennyiben minden rendben volt, hamarosan kapni fog egy automatikus visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, amiben minden megadott adat szerepelni fog. Ez azt jelenti, hogy a rendelése megérkezett hozzánk és  hamarosan feldolgozom azt.
A rendelés feldolgozásáról Ön értesítést fog kapni e-mailben, vagy telefonon (alap helyzetben 30 percen belül, de legkésőbb 24 órán belül - kivéve hétvége és ünnepnapok).


Rendelés teljesítése / fizetés


A rendelésére küldött visszaigazolásban megadott szállítási határidőn belül Ön meg fogja kapni a megrendelt termékeket.
Ha bármi fennakadás lenne, telefonon fogjuk keresni Önt.
Kiszállítás előtt elektronikus úton értesítjük a csomagfeladás napjáról és várható kézbesítés időpontjáról! 

A termék ára, árképzés, vis maior

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

Jellemzően a szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a kereskedő elfogadja és azonos tartalommal személyre szabva (nem a rendszer által küldött automatikus válasz formájában) visszaigazolja fogyasztó által tett megrendelést.